48 questions .

1. Vad är det bästa med dig?
- Snäll tror jag 


2. Vad är det näst bästa med dig?

- jag är väl snäll, antar jag.

3.  Vad är det sämsta med dig?

- är en gryymt dålig förlorare och vinnare för den delen:P
 

4. Hur var du som barn?
- blyg och snäll

5. Har du bra kontakt med din familj?
- med min mamma så har jag det.


6. När hånglade du med en man första gången?

- 14 tror jag.


7. Har du varit intim med en kvinna?
- njaa


8. Har du varit kär?
- ja, it sucks!


9. Hur långt var/är ditt hittills längsta förhållande?
- 2 månader


10. Hur stora fötter har du?

- 39/40


11. Hur ofta filar du dem?
- inte ofta 


12. (m) eller (kd)?

- modernaterna suger så jag antar kd


13. När var du riktigt full senast?

- Det var ganska länge sen faktiskt, har tröttnat. Var väll i november eller nått.


14. När ångrade du senast något du gjorde på fyllan?

- förra gången dåra.

15. När dansade du senast?

- kommer inte ens ihåg.


16. Följer du någon Tv-serie?
- ONE TREE HILL of course. Gery's anatomy, desperate och las vegas. och serier som har slutat som t.ex. Förhäxad och The oc .


17. Vilket stjärntecken är du född i?
- Tvilling.


18. Vad gjorde du nyårsafton 1999?

- vete fan, så bra minne har jag inte


19. Vilken roll hade du i skolan?

- I mina förra skolor har jag alltid varit den som skämtar och alla skrattar åt och alla gillar. men i min nuvarande skola så håller jag mig bara till dom som är mina jämlika som jag kan skratta med hela tiden.


20. Boxers, briefs eller tanga?
-
boxers.


21. Vart vill du åka på storstadssemester?

- LA och Paris


22. Vart vill du åka på solsemester?

- Australien


23. Vill du gifta dig?
- tror inte på evig kärlek, so whats the point?


24. Vill du ha barn?
- nää tror inte det va


25. Hur långa ögonfransar har du?
- bryr mig inte

26. Hur håriga ben har du?

- typ, inte håriga alls.  


27. Brukar du bada på sommaren?
- NEJ!. är rädd för vatten 


28. Älskar du alla former av sport?

- nej, tycker nog bara om basket och badminton


29. Vilken skiva/download köpte du senast?

- the verve pipe


30. Är du för ung för att äga vinylskivor?

- inte vad jag vet .


31. Lyssnar du på radio? Vilken kanal?
- NRJ
 

32. Är du med i någon fackförening?
- det tror jag inte


33. Gillar du parmesan?

- njaa....


34. Har du gjort något kriminellt?

- nej.


35. Knarkar du?

- nej


36. Vad heter din bästis?

- vet inte om man kan kalla någon bästis längre, men jag har många nära vänner.


37. Vad är det första du gör på morgonen (jobbdag)?

- jag jobbar inte.


38. Vad är det första du gör på morgonen (ledig dag)?

- sätter på mig linserna


39. Vad är det sista du gör innan du somnar?

- vete fan .


40. Vad äter du oftast till lunch?

- äter inte lunch hemma, bara i skolan


41. När åt du kött senast?
- igår
42. Är du en van porrklubbsbesökare?
-
nej


43. När hiv-testade du dig senast?

- har aldrig gjort det.


44. Sopsorterar du flitigt?
- njaa


43. Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag?
- inte mycket .


44. Är du med i någon förening/organisation?

-ja, Unga örnar .


45. Har du några allergier/handikapp?

- inget .


46. När besökte du ett gym senast?

- förra veckan men ska gå om 20 min igen


47. Äger du en cykel?

- ja men den har haft punka i 2 år .


48. Prenumererar du på någon tidning/något magasin?
- nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0