Är på gränsen att älska min franskalärare .

HAHA fullkomligt älskade "privat" franska lektionen idag. Kommer in i rummet där det var en tjej och en kille tlll också och hon är typ mitt inne i massa meningar som hon ska förklara. Så börjar jag ställa massa frågor om verb och saker och hon börjar typ lätt att förklara, sen ska hon börja fortsätta med meningarna men då fortsätter jag att ställa frågor, mer och mera. Och typ att hon skulle skriva ner verbformerna och saker. HAHA fan va jag retade upp henne, det bästa var när jag ställde en fråga som jag säkert hade ställt innan och hon ställde sig mot tavlan med pennan och man ser henne ta ett djupt andetag och börjar förklara.HAHA satt typ och skrattade för mig själv.Vad ? man har rätten att ställa frågor, det finns inga dumma frågor och hon ska svara med glädje.Kommer bli ännu roligare nästa vecka, ska fortsätta mitt projekt och få henne riktigt irriterad. Maybe she'll throw me out...:D
Tycker nästan synd om henne. nästan .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0