hhh

Är hemma hos Michaela nu. efter att ha kommit hit vid halv 3 efter att ha varit på ABF huset i 3 timmar typ och ätit lunch på någon kinarestaurang. Sitter med världens sötaste varelse nu, Lucky, vlken söt hund liksom. Har precis gjort cheesecake :D som vi ska äta senare. Nu väntar vi på att tönten Afroz ska komma, fast vi hade tänkt att stänga ut henne, låsa dörrarna och lägga oss på golvet eftersom Afroz inte tänker sova hära. Kolla in våran konversation;

Maria; Men du träffar din släkt varje dag ju, du måste skaffa dig ett liv älskling
Afroz; jag älskar mig släkt. Jag har ett liv, jag kommer ju över. Ska till rinkeby innan jag kommer över, så det blir lite senare.
Maria; Du är inte välkommen längre.
Afroz;E jag visst
Maria; Vadå "e jag visst?" Sov över så är du välkommen.
Afroz; jag kommer men sover inte
Maria; Om du inte sover så är du väkommen.
Afroz; Nu är jag ledsen men kommer ändå.
Maria; Vi skiter i om du är ledsen, du ska sova hära.
Maria; Du får inte one tree hill om du inte sover hära. Vi gömmer usbn och du får den imorgon bitti.
Afroz; Vi får se
Maria; That's the spirit. :D

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hon är så söt ;P

2008-04-21 @ 14:11:38
URL: http://lovelyinwonderland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0