Maria ägde samprovet .

JUSTE samhällsprovet idag gick så jäävla bra. Är så galet stolt över mig själv faktiskt.
Kunde ju hela utdvidgningen av EU från 1951-2007, fatta hur underbart och det var en VG/MVG fråga. Halleluljha säger jag bara. Men jag satt typ i 15 och var asirriterad för jag kom inte ihåg vad som hände 1999, jag visste vad men jag var fullkomligt blank. Sen tillslut så ba tändes lampan i huvudet och jag skrev fort som fan" EMU träder fram" YES fett irrterade jag hade blivit om jag inte hade skrivit någtot och sen gått ut och kollat svaret, då hade jag ju vetat vad det var. Men jag gav inte upp and now it's all good my friend.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad duktig du var! :D Jag hade också problem att komma ihåg EMU grejen :P

2008-04-09 @ 20:15:56
URL: http://emmaa21.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0