Maria vill inte vara sjuk .

Fy fan va jag verkligen inte mår bra, jag hatar att vara sjuk. Jag menar det är skönt att kunna få sova länge på morgonen, men resten av dagen suger. Jag trodde att jag hade blivit bättre men dirket när jag gick till lokalen så ville jag bara gå hem och lägga mig. Min brorsa har tydligen samma "sjukdom" som jag, great, då är man inte ensam, eller så är det den tönten som har smittat mig. För jag kände mig jätte bra på söndagen, sen träffade jag honom och då sa han att han mådde dålig, så BANG så var jag sjuk. Jag har verkligen inte tid med att vara sjuk, måste ju gå till skolan imorgon och få tillbaka massa prov som har gjorts .
Och på toppen av alltorkar jag inte vara sjuk, så för jag blir så jävla rastlös och vill bara till skolan eller någonstans. Måste ut, men jag pallar inte, traaagiskt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0