my day .

Provet gick sådär, vid muntligt så får man ju bara svar på typ 2 frågor nått. Men det var kul i slutet när hon sa att hon var klar och jag sa " Boel ? ska inte du fråga om de stora vindsystemen?" eftersom jag hade memorerat allt om det. Hon ba" jo, berätta för mig" Jag tog mig samman och berättade allt, detaljerat. YES :D

HAHA innan när vi satt och väntade på att idrottet skulle börja så sa jag åt Afroz att hon skulle komma på en första maj grej på första maj.
Då börjar hon sin mening
Afroz; Tror du att jag tänker...?
Maria; AFROZ!
Afrfoz; okej okej jag kommer.
HAHA hon är en sån toffel och lätt övertygad. :D

Kommentarer
Postat av: Afroz

JA E SÅ INTE NÅN TOFFEL

2008-04-18 @ 21:20:22
Postat av: Maria

HAHAA jooooo. du får skärpa dig lite afroz ;)

2008-04-18 @ 22:29:23
URL: http://aptitude.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0