prov is the non shit .

Har precis haft gympa nu fick ett G på hälsoarbete, vilket skämt liksom.:O
Företagsekonimiprovet gick åt helvete, bara för att Afroz inte gav mig sin bok så att jag kunde skriva av. Tack för den liksom. Jag svär om jag får IG då kommer jag tvinga honom att ge mig ett omprov.
har geografi om typ 20 min och då ska jag skälla ut läraren för att hon bara gav mig G+ på  det muntliga förhöret. G PLUS?????!! va fan vill hon? jag sa ju hela jävla fucking stora vindsystemet rätt och hon ger mig bara G+!! Är ni ens medvetna om hur komplicerat det är? Hon ska fan inte komma undan med att ge mig G+! Nu är det krig Boel.!

Kommentarer
Postat av: Michaela

haha ;) YOU GO GIRL!!!!

2008-04-25 @ 16:04:54
URL: http://lovelyinwonderland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0