släng dig baklängens halsen .

Jag verkligen hatar att klaga på att jag mår dåligt men seriöst jag överdriver aldrig när det gäller halsen. Kan fan inte ens svälja och det värsta jag vet är att ha halsfluss, så om jag får det, då kommer jag att ta livet av mig. Jag kommer inte att överleva, och vet du varför? För när man har halsfluss så måste man leva på soppa. FYI, jag äter inte soppa, vilket betyder att jag inte kommer att ta mig ut levande .
What should I do?. Får väll se om jag orkar ta mig till skolan, tack gode gud så är det inte sån himla viktig vecka, no tests, I think.
Så nu ska jag gå och lägga mig och hoppas att jag mår bättre imorgon.
image407

Kommentarer
Postat av: Michaela

Geografi prov !

2008-04-14 @ 16:06:02
URL: http://lovelyinwonderland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0