Don't mess with my phone ^^

Idag var jag inne i stan med mamma och Emelie för att fixa mitt och emelies Eu pass. Måste ju bara säga att mitt foto blev störtskönt, riktigt snygg blev jag :D

Nu till den riktiga poängen. Mamma och Emelie började prata om min mobil och sa att jag borde förnya mitt abonomenag och massa sånt snack som jag inte fattade ett skit av och som sa att jag kunde få uppgradera min mobil, alltså byta den till en nyare, Då fick jag panik, jag vill inte byta min mobil, jag ÄLSKAR min mobil, den är perfekt.
Vi gick in i phonehouse och tittade på några men jag blev bara äcklad av alla fula mobiler, det finns ingen annan mobil i världen som jag skulle vilja byta min älskade mobil mot! Finns inte en chans att jag tänker överge min mobil, den är min idealmobil och jag ska ha den föralltid. Min gröna kärlek

<3
 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0