Let's remember Benidorm - 23 Augusti

På förmiddagen var vi nere på stranden en stund, när vi kom upp så hade vi tänkt gå till stan men eftersom dom jävla spanjorerna har sin siesta från 1 till halv 6 så hade vi inget att göra. Perosonliigen så kom jag med det smaarta förslaget att vi också skulle ta en siesta, så det gjorde vi. Men sen när jag vaknade igen så mådde jag så jäävla dåligt, hade feber och kunde inte ens gå upp ur sängen, tror jag fick solsting. Så vi låg hemma hela kvällen och bara chillade, spelade kort på kvällen och sen så sov vi. Blev inte så många roliga foton från den dagen.



Kusin och våran nutellaburk, den nya, eftersom den andra gick sönder :D:P



Emelie hade det roligt i alla fall :D



Sofia och hennes täcke



Mina bruna ( och sofias vita.:D) är det närmaste ni får komma till att se mig den här dagen :D Var ju sjuk så jag såg förjävlig ut:P

Kommentarer
Postat av: Sofia

Som om du har brunare ben än mig utan en kamerablixt? Skulle inte tro det va :D

2008-08-31 @ 23:45:24
URL: http://guldmedalj.devote.se
Postat av: Emelie

hahahah diggar andra bilden med sofias tår!!



Och såklart vare smala armar jag menade! :D imorgon åker btw Andrej hem då behöver jagi nte längta aaaaaaallt för mycket till spanien men sen har vi ju alla andra skälen så som alla engelskmän, stranden, värmen, dygnsrytmen osv..



6 grader ute i sverige nu lixom kommer dö när jag ska till jobbet om 6 timmar :|

2008-09-01 @ 00:58:50
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0