Onsdag natt .

Jag har inte riktigt haft något att säga så jag har inte pallat logga in på bloggen och skriva massa skit.
Mn lite nyheter har jag, var på bio igår med min kära lover AKA Sofia, vi såg " donkey Dutch" och jag har seriöst inga ord för att beskriva den filmen. Efter att vi kom ut ur biografen så var vi helt tysta, vi fick inte fram några ord.
Den var inte dålig och den var inte bra, den var bara riktigt riktigt konstig, ganska rolig faktiskt och helt störd.

Såg klart på sista avsnittet av Gossip Girl season 1 nyss, såg hela säsongen på 3 dagar, am I good or am I good?
Måste erkänna att det är riktigt bra, hade bara sett typ 2 avsnitt innan. Det går inte att säga vad som är bra, den är bara charmig och man fängslas verkligen, hence de tre dagarna jag såg klart hela säsongen liksom.
OCh Ed Westwick är galet het, fast han har sina riktigt fula stunder också, men när han visar sin goda sida och omtänksamma, så faller man dirket, och alla söta scener mellan honom och blair smälter man för också.

Det är ingen fara, jag ska inte bli beroende eller nått, det är bara en skön serie att titta på och jag hade liksom slut på såna eftersom jag redan har sett alla, måste titta på nått :D
Men jag ska defenitvit forsätta titta,det är ett måste.

Jag vet att alla Gossip Girl's fans säkert har citerat ut det här måånga gånger innan, men jag måste verkligen skriva ner den sötaste repliken någonsin...

"So Chuck Bass is a romantic, who knew?"
"well, now you do, and that's all that matters"

galet gulligt va ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0