Slandö 2008 - Lägersången

Hela Veckan så har min talangfulla kusin filmat allt och alla på lägret och lagt ihop det till en musikvideo till Unga örnars egna Lägersång. Den är så jävla grym och man längtar tillbaka så jävla mycket när man ser den. Älskar slandö <3
Den här videon säger allt om vad Unga örnar verkligen handlar om och är och det känns i hjärtat när man ser den här videon.

Tro mig, den är värd att kolla in.
Ni kommer att sukta efter att få åka på ett Unga Örnarläger :D <3
Det är det bästa som finns <3



Kolla in när jag är med när videon är;
 0.22 = Sitter bredvid  Johnny som spelar gitarr men en tjej i knät.
2.36 = syns i högra hörnet när personen, annars kallad min mamma är med.
3.17 = Sitter i vänstra hörnet och ASGARVAR med Kajsa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0