The show must go on

Dom här två senaste dagarna på morfars land var...det är svårt att få ut en bra meningen men det slutade iaf upp som jag hade trott, Tobias och jag klistrade oss fast halvt ensammma vid nötterna, spelade lite fotboll och satt i stort sett hela kvällen och pratade med varandra, Daniel var för full för att inte mingla och skämma ut sig..:P .

Men jag måste erkänna att dagen efter så var det gaanska mysigt, hela våran släkt var samlade i morfars hus och vi åt frukost tillsammans och umigicks, tills morfar körde oss tillbaka till festlokalen och dumpade oss där för att städa:P...haha nej men det var coollugnt.

Men det var ärligt talat ganska roligt, fick spendera en jävla massa tid med mina bröder i alla fall, I know they love me after all:P . Vi är ganska lika ändå, pratade och var i stort sett bara med varandra under hela dagarna och hade jävligt roligt måste jag ju säga, skrattade konstant, trodde inte jag kunde få mina bröder att skratta, men mina damer och herrar I DID :D

Trodde faktiskt ärligt talat aldrig att jag skulle tycka om mina börder, shoker there right ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0