1 bra och 2 dåliga nyheter

Jag har en  bra nyhet och 2 dåliga...

det bra är att veckan jag ska jobba, slipper jag ta ledigt från skolan eftersom jag kommer att hinna med båda två :D
Börjar inte jobba förens 4 så jag hinner gå i skolan iaf 2 eller 3 dagar :D Kommer ha riktigt fullt upp den veckan .

Var nyss hos tandläkaren, har ett hål:( som jag måste laga innan jul :(
Den sista dåliga nyheten är att jag måste sitta med den fucking psykologin heela kvällen, tänker fan inte gå och lägga mig förens jag har gjort klart ALLA instuderingsfrågorna.

Så vi hörs nog inte så mycket mer idag, om jag inte förvandlas till superman inom 3 timmar och hinner göra klart allt på nån timme :D Det skulle vara sexigt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0