Bästaste vännen

Nu ska jag berätta för dig vad en äkta vän är, det är min bästaste vän Michaela.
Jag har ju sorterat julkort den senaste veckan och i söndags så sa jag till Micheala att jag aldrig får något julkort. Vet ni vad hon gör då? Hon skickade ett julkort till mig! <3 jag är så rörd att jag inte vet vart jag ska ta vägen, ingen har någonsin gjort något sånt för mig och det är just det som gör henne till mins bästa kompis i hela världen. det är det som bästa vänner gör, lyssnar, tar till sig och visar det . Började nästan gråta när jag kom hem och såg kortet, kan inte sluta titta på det, det är så fint <3


Gud vad jag älskar dig Michaela <3


Kommentarer
Postat av: Michaela

Anything for you :)

I love you too baby <33

2008-12-20 @ 11:09:17
URL: http://lovelyinwonderland.blogg.seo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0