Tre saker

Var bara tvungen att ta den här från Micaela, Har inte haft listroliga saker på länge och nu hittade jag en rolig  en :D


Tre saker som skrämmer mig:

- Vatten
- att one tree hill ska sluta :( :P
- att någon nära ska dö

Tre personer som får mig att skratta:

-  Johnny Depp
- min bror
- alla mina vänner ,har ingen tråkig vän

Tre saker jag älskar:
- mina katter
- one tree hill
- familjen / vänner

Tre saker jag hatar:
- vänner som sviker
- sopp, lax och selleri, finns det något värre?
- egoistiska människor

Tre saker jag inte förstår:
- vissa människor
- matte B
- hur man kan ens tänka sig att lägga ner OTH :O

Tre förebilder
- Alyssa Milano
- Sophia Bush
- Jessica Alba

Tre saker som finns på mitt databord:
- cola
- mobilen
- dagbok

Tre saker jag gör just nu:
- skriver blogg
- klappar nova 
- hälsar på min bror

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- bilda en familj
- va bland hajar i en hajbur, läskigt värre.
- göra livet betydelsefullt
+ massa andra saker, livet har ju precis börjat

Tre saker jag kan göra:
- titta på one tree hill en hel dag
- göra världens bästa cheesecake :D
- vinna på liverpool over and over again :D

Tre saker jag vill lära mig:
- franska....
- flyga :D
- matte B innan tisdag...:P

Tre favoriträtter:
- tacos
- kycklingwok med sötsur sås
- vegetarisk cêpes

Tre drycker jag gillar:
- pepsi
- mjölk
- kaffe

Tre hundraser som jag gillar:
- sibirien husky
- rottweiler
- golden retriever

Tre saker jag inte klarar mig utan:
- coca cola
- one tree hill
- familj / vänner

Tre Tv favoritkaraktärer
- Brooke Davis
- Phoebe Halliwell
- Rory Gilmore

Tre filmer jag kan se om och om igen:
- the sisterhood of the traveling pants
- blood diamond
- Jumper

Tre bästa vänner
- Cecilia
- Michaela
- Sofia

Tre platser jag bott på:
- Skarpnäck (hela mitt liv)
- Svedmyra (med pappa i några år)
- Hammarbyhöjden (med pappa ett tag)

Tre tv-program jag helst tittar på:
- one tree hill
- Gilmore Girls 
- Förhäxad

Tre webbsidor jag besöker varje dag:
- bloggen
- youtube
- bilddagbok

Tre ställen jag skulle vilja resa till:
- Australien
- London
- Maldiverna

Tre önskningar:
- att jag hittar det jag vill göra med mitt liv
- att träffa Sophia Bush och Alyssa Milano osv flera andra:P
- att alla mina kära & nära ska vara lyckliga och lever friskt

Tre döda personer som jag vill träffa:

- katten Emil 
- farfar
- Heath Ledger

Tre kändisar som jag tycker är snygg:
- Leonardo Dicaprio (jag vet att du inte tycker det Michaela)
-  Wentworth Miller
- Austin Nichols(nykomlingen, den här platsen är alltid lediga för nya :D) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0