An other day in my life .

Today vare jag fullkomligt ensam i skolan i tre timmar typ. Två av töntarna var sjuka( kry på er) Medan den sista tönten hade fått för sig att hon inte skulle gå på sin första lektion för då fick hon värsta håltimmen.
Men Pay back time is a bitch.
Imorgon kan jag få börja 20 över ett om jag skippar handledartiden, den är ändå så extrem ointressant.
Sen så kan vi snacka om hur det känns att vara ensam i skolan i timmar.
Anyway så försökte jag ringa personen som inte får nämnas vid namn hela morgonen, men hon svarade inte.
Så jag gick på franskan och jag gick på samhället, men efter det så hade jag fortfarande 2 timmar att bränna.
Så jag bestämmde mig för att gå hem men då får jag ett mess av tönten som säger att hon precis vakande och sa att jag skulle vänta en timme på henne för då kom hon.
But guess what? jag vill gå hem. Synd för henne liksom ,för hon hade två lektion kvar medan jag egentligen inte behövde gå på matten eftersom man bara så skulle få veta vad man fick på provet, vilket jag inte har gjort.
Så jag gick hem.
Eller okej jag kom inte rikigt hem, mamma tvingade med mig till Unga Örnar distriktet. Men det var okej för jag skulle ändå snacka med Johnny om att han skulle bränna en skiva till mig med danslåtarn till gruppen på
Så nu är den redo och den är underbar! ska se om jag kan få över den på datorn så att ni kan få höra den.
lite B-mixad kanske BUT I LOOOVE THE MUSIC!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0