ännu en dag på posten

JObbade idag igen. förvånande så är det fakltiskt ganska roligt att jobba på poste, har as roligt hela tiden. Eller det beror på vart man jobbar och med vilka. Men idag så jobbade jag med Anna och Lasse hela dagen och vi hade as roligt. Lasse är grymt rolig och han är the man över hela eniroarbetet så det var fett skönt att vara med honom. Som när vi åkte tillbaka till kontoret för att hämta mera enirokataloger tyckte han att vi kunde ta en paus så vi satt inne i fikarummet i typ 20 mintuer och drack kaffe och sjöng westlife medans alla andra jobbade:D
Sen så slutade vi fett tidigt för han gav bort alla våra gator till andra bilar. Loving it.
Vid lunch så gick jag till skanstull för att äta lunch med min kära kusin Sofia. Vi gick of course till McDonalds.
När vi satt dära så kom det en tant och satte sig bredvid och det låg visst en påse på platsen som jag inte hade sett, en systemetpåse. Jag tittade förstigtigt i påsen och såg att det var en slags flaska. Viskade det snabbt till Sofia och hon kom på att vi kunde baxa den. Det var ju inte tantens liksom, tror det var killarnas som satt innan. Men vi satt och väntade iaf på att tanten skulle gå ifall att det skulle vara hennes men Sofia sa att det verkade som om hon väntade på att vi skulle gå så att hon kunde ta den för hon satt och titade på den hela tiden. TIllslut så reste vi oss upp för att gå och Sofia tog den och gick. Gratis sprit liksom, det tackar man inte nej till.
Det var någon leopardtyg runt om flasken så den var ganska gullig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0