ännu en kväll med melodi

Fett jobbigt det var att jobba idag. Så gryyyymt kall, kunde inte vara ute men än 2 minuter innan mina händer gjorde så jävla ont för att dom var frusna. Men men det gick bra ändå. Någonstans i mitten så satte vi oss på cafe ett tag, Det kanske inte är rätta stället för chefen att vara medans alla andra jobbar .
Det var också sista dagen idag så nu vill jag fan inte se en till eniro katalog förens om ett år. Men roligt har det varit, tur att jag träffade den där tjejn Anna som jag lärde känna annars hade det varit as tråkigt.

Men nu måste jag gå ner till Ica och köpa läsk och typ nötter med Sofia för hon börjar irritera sig på att jag skriver bloggen och lite stressad att vi inte hinner till melodifestivalen för det är ju faktiskt BARA 50 minuter tills det börjar OMG jag tror inte att vi hinner .

Kommentarer
Postat av: Fia

HHAHA vi hann ju typ inte heller för att DU ÄR SÅ SEG!

2008-02-17 @ 13:38:54
URL: http://guldmedalj.blogg.se
Postat av: Maria

Vadå vi hann inte ? jag är ALDRIG Seeg

2008-02-17 @ 17:23:31
URL: http://aptitude.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0