ännu en onsdag .

Var på Astrid Lindgrens sjukhus idag, gick inte ens till skolan fast det var egentligen planen.
Jag hade planerat  att gå på franskan och engelskan och sedan åka till sjukhuset men hade as ont i huvudet på morgonen så jag pallade inte. Väll på sjukhuset så var vi typ en halvtimme förtidiga, typiskt, så mamma och jag köpte en glass var:D bra att köpa en glass när det är typ 4 grader utomhus, men men någongån måste ju bli den första.
by the way så var det matte prov i dag men jag kunde ju inte göra det eftersom jag skulle till sjukhuset. Man får väll göra det nästa vecka istället som tönten Emma som är i HOLLAND just nu. Vem åker till Holland liksom ?
Eller okej allt är ju typ lagligt dära så jag skulle inte banga.
Jag svär om jag skulle åka dit skulle jag ta och "köpa" en prostiduerad bara för att man får:P sen skulle jag sitta i ett rum och titta på den :P
Bara för att det är lagligt liksom. Eller så tar man en manlig prostituerad och har lite roligt:P
Försökte få Emma att göra något som svenska lagen inte skulle gilla men hon är en fin flicka hon. Fast hon är ingen rikigt fin flicka i sverige, då är hon en aning syndig men när hon kommer till ett annat land där ALLT är lagligt då ska hon vara värsta Afroz! 
Whats up with that? Det är bra Emma, stå på dig själv och försök att motstå;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0