Back from the other side .

Back from grama .
Jag kom, jag spelade och jag segrade :D
Vilket betyder att jag kom och åt MASSOR av kakor och daimtårta, vi spelade koort, vann typ varje gång, hade 18 poäng när det var 3 omgångar kvar men då gick det åt helvete, såg inte att jag kunde lägga ner så pappas tjej gick ut den gången, men sen var vi tillbaka på rätt bana igen, var ju tvungen att spela snabbt eftersom jag skulle hem och plugga annars hade Emma dödat mig, så jag var helt enkelt tvungen att vinna snabbt :D vilket jag gjorde också. Min farmor erkännde till och med att jag var grym på kort.
Vi Tenggrenar är bäst på kort, i alla fall jag, har ingen kommentar om dom andra i familjen.

Bästa var det när min pappa delade ut kort och DEEEEAM det var fett bra kort. Jag ba "oh oh oh oh jag har så redan vunnit detta" och typ skrattade genom hela omgången. Det var lite illa där ett tag i sluetet, väntade på ett kort men det jävla kortet kom fan aldrig, MEEEN sen kom det och jag gick ut. Dom var alla i chock.
 I love that game .:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0