en helt unik torsdag .

Så idag, alla hjärtans dag( so i´ve been told, var det en låång dag i skolan. Skrev igår att Emma tvingade mig till skolan till kl 10 för att jobba med ett arbete men NEEJ när jag kommer till skolan vid 10 så har tönten glömt att skicka arbetet så arbetet är hemma på hennes dator. :O då hade jag kommit till skolan helt i onödan, hade kunnat komma vid 20 över 11 istället.

Sen i mitten på dagen någon gång så skulle vi skriva våran diskussion om havfiske:P I know det låter astråkigt, men det var faktiskt ganska interessant och en viktigt fråga.
Anyway så satt vi och försökte skirva men det gick inte så bra. Personligen var jag as trött så jag skrattade åt ingeting, Emmas ursäkt vet jag faktsikt inte. Det tog ett tag att skriva texten men till slut fick vi igång texten och det rullade på, den slutade upp ganska bra. Kommer att äga på redovisningen imorgon eftersom vi har overhead i FÄRG! Och det har inte AfroZ:D
Emma och jag hade kämpat hela dagen med arbetet och att få bileder i färg och på overhead. Sen när vi har fått vaktmästaren att göra det åt oss och vi äntligen är typ 2 minuter från målet så slänger Afroz in "Men ni kan ju ta våra bilder också"
WHAAAT? Här kämpar vi med att göra vårat arbete perfekt fast än allt jobbar emot oss och gör att dagen suger mer än den gjorde när jag gick upp på morgonen, så kommer hon och säger att vi ska hälpa dom med derad bilder också. No thank you darling men ni får klara er själv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0