en helt vanlig måndag .

Jag hade planerat att gå till företagseknomin som jag TRODDE började kl 12. Men så går jag inte på hemsidan och kollade på schemat och så ser man dära att lektionen börjar 20 över 11, och då var kl typ 15 11.
Så det gick åt helvete.
Så då tänkte jag gå till svenska som börjar 20 över 1 men nej nej jag hade ingen letion. Så nästa lektion var franskan som började 10 i 3. Så det blev en ganska så slapp dag :P

Sen när man kommer till franskalektionen så får man se att det bara var två personer dära, jag och en till tjej.
Typ alla klasserna hade praktik och d klassen var på bio, sen antar jag att resten skolkade.

Skööön dag fast nu måste jag ta mig ann historia pluggandet, har ju prov i morgon och om en timme måste jag dra till lokalen för då börjar gruppen. Can´t be late.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0