En ny tisdag .

Så skolan idag var ganska skön. Kom först och gjorde historia/sammhälle provet. Jag kunde faktiskt ganska mycket:D Afroz och Michaela sa att dom inte kunde något men dom kommer att gå G i alla fall, Afroz kommer säkert att få mer än så, Michaela kan få fortsätta säga att hon får IG ;) nä skoja bara darling . Cause I know you're reading this ;)
Våran historia lärare ska alltid göra så att våra prov blir oskrivbara. Det spelar ingen roll om man kan alla instuderingsfrågorna han hittar alltid ett sätt att sabotera och göra så att vi inte fattar något.

Sen bar det av till lunch. Ryssröra med pitabröd, ganska gott faktiskt.

Sen skulle vi ha matte men det blir inte så mycket räknande, hon gick bara igenom något tal. Eftersom jag inte har gjort provet som alla andra gjorde förra veckan eftersom jag var hos läkaren ska jag, Emma och typ 4 till göra det nästa veckan, så vi fick stanna över för att hon skulle säga det .

Seen när lektionen var slut hände det roligtkonstigaste. Afroz mössa hamnade av någon konstig anledning uppe på lampan. personligen har jag ingen aning om hur den hamnande dära....
Okej jag erkänner att jag och Michaela kanske kastade runt den litte men det är ju såå hysteriskt roligt att se Afroz i action.  När hon springer fram och tillbaka och försöker att ta tillbaka den men aldrig lyckas. men att den hamnade på lampan har jag ingen anning om. Kanske ska du fråga Michaela....

Kommentarer
Postat av: Michaela

Skyll ifrån dig på mig bara :o

2008-02-13 @ 17:38:03
URL: http://lovelyinwonderland.blogg.se
Postat av: Michaela

OCH PROVET GICK DÅLIGT!!!

2008-02-13 @ 17:38:33
URL: http://lovelyinwonderland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0