Sydney White

image190´


Kollade på Sydney White igår.
Den var faktiskt ganska bra. ÄÄLSKAR Amanda Bynes. Fast hon är bäst i Hairspray, så jävla skön i den filmen, hon spelar största tönten.
Den här filmen var bra men ganska omogen, lite mobbad nästa i närheten av b-film men hon äger filmen och killen är ganska söt.
SEEEN så i mitten av filmen hör jag en gamal igenkänd låt. Guess which?
Jesse McCartney- Beautiful soul
Det var underbart att höra den låten igen, har inte lyssnat på den på jätte länge. Men den här filmen påminde mig om att jag verkligen ÄLSKAR Beautiful soul så nu lyssnar jag på den igen. Början av låten får mig att rysa och gör mig så jävla glad . I KNOOW I'm such a geek .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0