that sucks

Har inte hänt så mycket på sistonde, eller jo kille som jag snackade om var helt besatt, trodde jag hade gett upp eftersom det har gått en vecka. Men neeej det har har soo noot. Han skrev till mig på msn för ett tag sen men jag var inte hemma. Han skrev " e du snäll nu?" Whaaat? Vadå är jag snäll nu? jag är alltid snäll, jag vill bara inte ha något med honom att göra, hur svårt kan det vara att fatta det? Joo juste, han heter " saknar dig......" på msn.
DÖÖÖÖ MÄNNISKA DÖÖÖÖÖ!!!!

Jag har också blivit lurad till att vara ledare på Örnboet på sportlovet:O Hur fan gick det till?
Jag som hade tänkt sitta hemma hela lovet och titta på oth och dricka varm choklad. Nu måste jag vara utomhus heela tiden. GAAAAH fett jobbigt. Jag är ingen utomhus människa, jag äger inte ens ett par vantar eller en mössa, hur fan ska jag klara mig en veckan ute i vildmarken??va ? va ? HUUUUUU?!
Men det kan bli ganska mysigt ändå, älskar ju örnboet. Fast min mamma kommer att vara dära så det väger ner allt. Aja det löser sig väll, älskar ju att vara ledare så jag klarar mig .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0