The beach .

Tittar  på the Beach med Leonardo Dicaprio.
En av mina favorit filmer. Den största delen av filmen är as bra men sen när Leonardo blir fullkomligt galen och helt dum i huvudet, då blir det lite dåligt.  Men annars är den grymt bra.
Jag kommer ihåg för typ 6 eller 7 år sen när jag va rpå vårat gamla landställe och alla vuxna satt och tittade på the beach. Jag var med med yungre kusin då och så fort vi kom in i vardagsrummet började dom skrika åt oss att gå tillbaka in i ett annat rum för den här filmen var för våldsam för oss, eller i alla fall för min kusin. Så jag fick inte se den då, lågt av min pappa.
Plus att Leonardo är så gaaalet snygg i den här filmen. Den här filmen är den han är snyggast i. Man kan inte ens jämföra honom med typ Titanic and whatever för han är fullkomligt galet sexig i the beach

. image123

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0