andra dagen på jobbet

Jobbade ju igår också. Den här gången regnade det i alla fall inte, tack gode gud. På förmiddagen hamnade jag, en tjej till och två killar i den stora lastbilen med världens skönaste "ledare", Lasse. Dagen innan var han som bestämde över oss fett seriös och allt skulle vara perfekt. Lasse sa bara att vi skulle slänga in katalogerna och om koden inte funkade så skulle vi ställa dom utanför, vilket man inte ska göra. Vi åkte förbi en 7 eleven affär och där gick han och lastbilsschauffören in och köpte kaffe och bullar. Fett roligt. Jag och Anna, den andra tjejen, var fett high-tec. Vi hade typ gjort 4 portar medans dom andra två killarna bara hade hunnit med 1 eller 2. Dom gick runt och pratade HELA tiden och gick as långsamt. Vi fick sitta och vänta i typ 10 min bara för att dom inte var klara med sina portar. Dom missade till och med flera st  portar bara för att dom bara pratade.
Var galet trött igår och har fett ont i min arm, har typ sträckt den eller nått. Så jag orkade verkligen inte gå till skolan idag, känner mig typ sjuk men men imorgon är jag dära.

image64

Kommentarer
Postat av: stine

hehe lät kul

2008-01-21 @ 13:33:43
URL: http://stineb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0