En dag på posten .

okej, så jag  har jobbat hela dagen idag. Fett slut.
Dagen börjad kl halv 7 och sen så åkte jag till mariatorget så att jag var där vid 8 sen så börajde everything
Det räcker med att jag spelade badminton igår så jag fick fett ont i armen sen så ska jag gå runt och bära enirokataloger över hela söder.
Så om du har fått hem en katalog så har säker jag dumpat den ;) Min brorsa skärmde upp mig lite och sa att jobbet är fett jobbigt och att jag aldrig kommer att palla det, men det var fan inte jobbigt någonstans, förutom vädret kanske. SPÖREGNADE ju hela tiden. Mitt hår var enn katastrof. Det kanske bara är min brosa som inte pallar trycket.
Först så åke jag i en grymt stooor postlastbil med min 6000 enirokataloger, vi tömde nog hela den, ni kan ju fatta att vi var en aning upptagna hela dagen, fast det var bara förmiddagen. Sen så var det lunch och efter lunchen så hade vår lastbil åkt hem så vi fick dela upp oss på andra bilar. Min brosa tog en annan lastbil och jag hamnad i en liten postbil med en mamma och son. Och den sonen, och jag skämtar inte, var så jävla lika John Tucker i joch tucket must die. På alla sätt och viss, hans ögon och kropp och hudfärg, till och med rösten var likadan. Ni kan ju förstå att jag tyckte att han var galet snygg .

Ska jobba imorgon igen. Men det är ingen fara, det är så värt pengarna, det är inte så jobbig om man jämför med andra jobb. Och man tjänar bra också ;)
image57

Kommentarer
Postat av: Marie

hallådär jag har inte fått ngn eniro katalog! ;) haha

2008-01-21 @ 21:15:36
URL: http://marie.blogg.se
Postat av: Maria

haha den är säkert på G :P

2008-01-21 @ 22:09:21
URL: http://aptitude.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0