Genikväll med Mamma och kusin


Satt och spelade Geni med min kusin och min mamma i lördags och vi fick reda på att jag i alla fall inte har fått min personliga smarthet ifrån min mamma om man säger så.

Check this out .

Första frågan var:  Vad heter den stammande grisen i Nalle Puh?
Hon svarade: IGOR! Nej fan det var åsnan. Men ååå jag vet det hära.
Sofia: okje, vad har grisar för färg...?
Mamma: röd
Sofia:Rosa precis.
Mamma: Pigg

Det gick ju bra för henne .

Sen fick jag frågan: Vilket land har mest grisar? Indien eller Kina?
Då svarade jag Indien såklart eftersom jag tänkte vara smart. I Indien är de flesta muslimer, vilket betyder att dom inte äter gris, vilket betyder att fler grisar inte slaktas till skillnad från Kinda där det bord billioner människor, då måste dom ju äta mera, eller hur? Men suprise suprise Indien var fel.

Då frågade vi min mor som kommit tillbaka från toaletten.
Hon funderade ett litet tag.
Mamma:Kina eller Indien.......Då måste det vara Japan.
Hon var fullkomligt allvarlig och jag och Sofia började asgarva. Hon fattade inte ens att hon hade sagt det, med andra ord, hon fattade inte att vi skrattade åt henne.

Kommentarer
Postat av: Fia

HAHAHAHHAHA det var ASKUL! Då måste det vara Japan. HAHAHHAHA

2008-01-09 @ 10:44:52
URL: http://guldmedalj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0