one tre hill recap

känner att jag har blivit lite efterslängsen one tree hill hära, har inte tittat så mycket på senaste tiden, vilket är sorgligt. Har haft mycket i skolan. Men i tisdags sov ju Michaela och Afroz hära och då tittade vi på massora v oth avsnitt. Vi såg 11 hela avsnitt, sen somnade vi. Ska forstätta i veckan, det är därför jag inte kan kolla på säsong 4 för jag måste kolla med dom :P Hade tänkt att titta på ett par avsnitt från första säsongen faktiskt, är lite sugen på gamla brooke:P Och med några menar jag typ hela säsongen:P känner att även fast 5 säsogen har börjat och dom går inte i skolan längre måste man ändå hålla kvar tanken om dom i skolan, för det var ju den bästa tiden :D

Älskar one tree hill . my life .
image78

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0