one tree hill 5x03

image52

"My Way Home is Through You"
Såg på tredje avsnittet emd Michaela igår. Hon känner sig hedrar för att hon för första gången fick se ett avsnitt med mig som jag inte hade sett.
Precsi innan största chocken kom i slutet sa jag precis att det typ var så till Michaela, sen ba hände det. Vi satt chokade i typ 10 min, sen spolade vi tillbaka några gånger och såg i slow motion. Galet grymt.
HUr kommer Man på dessa fantastiska intriger? All denna drama, tar den aldrig slut? Mark är ett geni.
Att hoppa 4 år var hans ide också. Innan dom började spela in säsong 4 la han fram förslaget för CW att om dom ser till att oth hamnar på listan så har han världens bästa ide och när han la fram den satt dom helst tysta, han visste inte om dom var förstummade av förtjusning eller om iden sög. Dom ÄLSKADE den. Annars hade inte one tree hill varit där dom är nu. Så han gick in och sa, så här gör vi efter fjärde säsongen. Eftersom skådespelarna bara blir äldre och äldre är det ganska svårt att få dom att spela collage ungdomar så att hoppa 4 år jämnade ut åldern lite.
Anyway avsnittet var as bra. Till och med Michaela fick nästan tårar när Nathan var den mest underbara mannen. Brooke är of vourse lika grym som vanligt och Peyton var största bitchen, hon erkände det till och med själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0