One tree hill moment for life

Den bästa känslan som finns är att få sina one tree hill boxar. Jag har upplevt den känslan tre gånger innan, när jag fick första, andra och tredje säsongerna. Man blir upprymd och nervös och hysterisk och man gråter nästan av lycka. Sen går man den väg som oftast brukar vara VÄLDIGT kort men nu oändlig lång. Man får boxen och spriinger sedan hem och håller i den hårt. När man tilslut kommer till hissen kan man inte vänta längre utan öppnar kartongen och tar ut den ljuvliga bokxen. INTE KANTSTÖTA! Man springer in i rummet och spenderar dom föjande 20 timmar i rummet.  Jag är nästan beredd på att sjukanmäla mig från skolan bara för att kunna se alla avsnit om och om igen så att man tillslut kan varenda avsnitt utantill .

UNDERBART säger jag bara
Ni måste uppleva det någon gång . men man måste ha samma passion som jag har för one tree hill för att känna denna känsla. Lycka till .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0