orkaaaaa

Har  ni någonsin haft en kille som ni för att börja med inte ens ni gillar men är grymt efterlängsen dig iaf?
Jag har nu haft TVÅ! det är fan inte roligt. "träffade" en snubbe på ålandsbåten och Afroz tvingade mig att messa honom och driva lite men det slutade upp med att han tydligen var "kär i mig" han heter så på sin msn" mitt hjärta kär i en tjej" bull shit. vi har inte ens träffats typ i verkligheten. Han har bott i Sverige i 1 ½ år så han kan knappt svenska. Jag vill inte låta rasistisk men jag skulle inte kunna vara med någon som inte ens kan stava till Sverige.
Han är verklgen inte min stil men jag tänkte ge honom en chans i alla fall men det gick åt helvete. Han blev helt besatt och, jag är helt seriöst, frågade chans på mig. Han skrev "vill du ihop med mig". Då fick jag panik och skrev tillbaka den gamla klassikerna " det kommer inte att funka, det är jag inte du" Emma och Afroz tyckte att det var asroligt men jag var faktiskt allvarlig, okej det kanske var lite han, men jag hatar förhållande, jag kan inte se mig själv i ett förhållande, får panik. Och han höll på att göra det till en förhållande.
Sen så när jag väll hade sagt att jag gillar att vara singel och jag hade tänkt att fortsätta med det skrev han, och jag citerar"okj my honey ;) duktig du är:P" För det första är jag inte hans HONUNG och för det andra, vad  i helvete är jag duktig på? Sen skrev han " ska du känner mig mer sen." va fan betyder det? NEEEJ jag vill inte känna dig mer. Jag gjorde precis slut med en kille jag inte ens var ihop med, hur mobbat är inte det och han förstår inte ens vitsen. Han hette fortfarande " mitt hjärta kär i en tjej" på msn nyss, sen så blockade han tydligen mig för jag inte skrev till honom. Gud så sorgligt, verkligen. Varför måste jag alltid få såna töntar som är besatta av mig. Jag kan nog komma på några fler som har hans besatthet. För något år sen träffade jag en kille och jag tyckte inte ens om honom men han tyckte tydligen om mig. Han skrev en låt och mig och allt, då blev jag en aning rädd. Då gjorde jag slut på det genom att säga att det "var en annnan" Han blev fett lack och sa att jag typ lekte med honom och playade honom. Stackars lilla tönt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0