Gilmore girls has an impact

Såg precis klart det sista avsnittet av Gilmore girls. Jag hatar när en serie slutar, efter att man har sett den i flera veckor och det blev nästan som en del av en själv och sen ba slutar det, riktigt sorgligt. Vill inte ens tänka på hur hemskt det kommer att kännas när OTH slutar.
Anyway
så vart jag inteimponerad av sista avsnittet av GG, dom kunde ha gjort det bättre, avslutat det bättre, mer musik och mer gamla vänner och människor kunde ha kommit tillbaka. Dom kunde speciellt gjort scenen då Rory graduates bättre, mer musik eller vad som helst.

Men jag måste erkänna att Gilmore girls är den serie jag har gråtit mest till, den serie som har haft mest sorgliga senare.
Det har kommit tårar vaje gång Jess( Milo Ventimiglia) åkte iväg och kom tillbaka och scener med honom och Rory och obeskrivligt massor av andra scener.
Det borde ju vara så att OTH är den serie jag känner mest för men det visade sig att GG har större påverkan.


The end baby .... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0