Hate it sometimes

Är så jävla gaaalet irriterad nu.
Kan inte komma in på min kusins blogg, har inte kunnat komma in på 3 dagar nu, jävla irritationsobjekt ärligt talat.
Så här har det stått i 3 dagar nu:

"Enligt tidigare utannonserat meddelande pågår nu systemunderhåll av Devote.se och bloggarna. Vi bygger ut systemet för att göra bloggandet snabbare för dig som bloggar och dina läsare. Arbetet pågår cirka 1 timme och beräknas vara färdigt kl 01:00"

Kan dom ta sig samma nu och bara låta mig gå in på den sidan om jag känner för det, dom hindrar mig i min dagliga bloggrutin.


Kommentarer
Postat av: GULDMEDALJ

Hahhaha "dom hindrar mig i min dagliga bloggrutin." Hahhahha du är så söt <3

2008-07-11 @ 13:30:23
URL: http://guldmedalj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0