kort och....kort



Först på dagen igår så åkte jag in till stan och träffade min kära kusin Sofia och vi slängde oss i det gröna gräset och njöt. Medcider, brieost och kex och en massa kort spel och fula hunkar hade vi det jätte trevligt.



På kvällen så gick jag över till mammas kompis Solla och Emelie och åt mat och sen kom idéerna att spela kort igen så vi tvingade över Sofia och vi spelade Liverpool, två omgångar. Shit va lång tid det tog, den sista omgången blev vi klara med kl halv 4 :P Dom sista 15 minuterna satt jag helt borta, satt bara och tittade på korten och såg alla kort jag ville ha gå förbi, orkade inte säga att jag ville ha dom eller sträcka mig fram. Det är så det går till ladies and gentlemens, liverpool på natten, Don't try this at home kids ;)

Men skitroligt var det ändå, min mamma kom sist båda gångerna så uppdraget slutfört :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0