Maria hatar playahead.se

Fy fan  vad jag verkligen hatar Playahead nu för tiden. Det finns inte en chans att komma in på den sidan längre, vänta ta det inte fel nu, det är inte som om I'm dying to get in there, eller att jag hänger där ofta eller att jag ens vill komma in.
Det är bara det att jag inte vill att mina PA ska försvinna, har haft den fett länge och om man inte går in på några månadert så försvinner den.
Så fort man klickar på sidan så hakar hela sidan och datan for that matter upp sig, så jävla irriterande.
Bara en jävla massa töntar som hänger där och hackar upp hela sidan. Det var okej att "hänga" på PA för typ 3 kanske 2 år sen, men ärligt talat det har ju blivit en aning uttjatat nu och mobbat.

Om du är en PAtönt så kan du göra mig en tjänst och gå in och söka på mig och se om min PA fortfarande är kvar :D
Thaanks. M-ariia@PA

Kommentarer
Postat av: GULDMEDALJ

Sötfoto på dig:

http://img254.imageshack.us/img254/8366/sdc12670fai6.jpg

2008-07-12 @ 22:18:03
URL: http://guldmedalj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0