MIn pappa har sin stunder <3

Var nere hos min pappa nyss och fick reda på gulligaste saken han har gjort eller sagt, eller nått.
Vi började prata om skador som vi tre barn( jag och mina bröder) har haft och vi kom in på att jag har haft ett hjärntumör. sa pappas tjej att det var en av dom första sakerna pappa nämnde för henne. Vilket betyder att han faktiskt bryr sig om mig, eller jag menar, så klart att han bryr sig men han pratar faktiskt om oss eller mig till sin tjej. Man känner sig speciell:D
Andra skador som kom upp var;
När bror:
Bröt armen
Brände sig på strykjärnet
fick en krok i ögat
När jag:
Brände mig på armen
Fick en antenn i ögat
Klämde fingret i dörren
När bror 2:
sydde sig i fingret

Kommentarer
Postat av: GULDMEDALJ

HAHAHAHHAHAHHAAHHAH vem sydde sig i fingret??



Men om jag skulle varit med så hade jag nog vunnit för mest skador, tror du inte?

2008-07-02 @ 12:57:19
URL: http://guldmedalj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0