the beachbook

Haha bästa ever, jag gick ner till min pappa och åt middag och spelade kort, förlorade btw så jag blev lite irriterad, så jag satt kvar i köket medan alla andra gick och tittade på tv.
Hittade då en bok som min bror ska lämna tillbaka till skolan och boken var " the beach" fast på engelska och jag började direkt att läsa den, måste ju se om den är bättre än filmen. Ni har säkert alla sett filmen men Leonardo DiCaprio.

Boken var ju bara 94 sidor lång, så jag satt i 2 timmar i köket och läste ut hela, så jävla skön känsla, men jag måste ju säga att boken är HELT olik filmen, och jag menar HELT. dom har inte ett skit genemsamt typ, en aning irriterande och måste då också lägga in att filmen är 10 gånger bättre, i boken finns inga av dom delar av filmen som är så charmerande.

Anyway så kan man med stor sannolikhet säg att jag är största boktönen, till och med min brorsa kommenterade det ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0