This is the story about a girl

Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg innan vi måste dra och möta upp barnen.
är så gaalet trött, har ju jobbat hela dagen igår och gick upp 6 imorse för att¨åka in hit till stockholm och hämta upp barnen.
Sitter på Unga örnar distriktet i Hötorget, fick en paus från Slandö, fast jag vill tillbaka :D
Gårdagen var den dagen som jag kallar " värsta dagen på året" Vi satte upp 40 jävla tält från kl 10 till 10 på kvällen i TRETTIO graders värme, höll seriöst på att , inte ett moln på himmlen. Men brun har jag blivit, så det var värt det :D

Johnny ropar nu så jag måste dra. Back to work

PS. måste bara säga att jag fick den mest irriterande träbiten i foten igår, det gjorde så jäävla ont, det gjorde ondare än vad det låter, den trök på en jävla nerv eller nått så så fort jag rörde foten så var den en grym smärta. Fick till slut ut den men det var hemskt och det värsta är att jag tror att den är infekterad nu :( orka att allt ska hända mig.

OCH såklart
så ska jag tappa bort en jävla lins också och korkad som jag är så tog jag inte med mig extra linser, så nu får jag gå runt med en lins hela veckan. Fast det kan vara bra för ögonen att vila från linserna, har ju alltid på mig dom och det är nog inte så bra...


lite bilder från dom två senaste dagarn:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0