Allt jag ber om är egen musik


För ett tag sen så skrev jag att för det första så använder sig One tree hill av låter som sedan efter typ 5 månadet  blir populära och hamnar på radion. Och att jag då efter att ha hört dom på OTH börjar lyssna på dom låtarna eftersom jag inte tror att någon annan kommer att lyssna på dom, vill vara unik du vet.
Men sååklart så ska Gawin Degraws låt " in love with a girl" hamna på radion. Vaknade igår morse av att den spelades på radion och blev fett irriterad. Nu kommer alla tro att jag lyssnar på den för att det är en låt som är populär på radion och alla andra lyssnar på den, jag kan aldrig mer lyssna på den :( musikproblem, Ska det vara så svårt att få vara unik med sin musik ?

Gawin GeGraw- In love with a girl
Kände att teamat på videon var ett fint teama så vi kör med den här videon :D
Check it out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0