Diet? I don't think so ...



"Diet ? Life's too short"

- Sophia Bush

That's what I'm saying. Livet är för kort för att tänka på vad man äter hela tiden och inte kunna njuta av vad livet ger.
Fine, man behöver ju inte överdriva med det konceptet men ärligt, man ska kunna äta vad man vill, när man vill och hur man vill utan att må dåligt, det är i alla fall vad jag gör. Och än så länge har det inte gått helt åt helvete...
Det är det mest irriterande som finns när man står i affären och en person kan inte ta en sak bara för då förstörst hela balansen, man lever bara en gång människor.
Den kommentaren är speciellt till min pappa:P Har slutat gå till affären med honom för han håller på så mycket.

Som en gång inne på ICA när jag och mamma står och tänker på vad vi ska ha för något så står det två tjejer bredvidd och pratar om vad dom ska ha för något. Dom säger typ: " men om vi tar det här så får vi skita i popcornen" och " Men nötter är väll ganska nyttigt, det kan vi ta." och "Om vi tar det här i dag så får vi skita i att äta något i morgon"
Skjut mig liksom. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till i det ögonblicket. Hur orkar människor?

Så jag tycker att alla ska följa Sophia Bush och mit råd, eller ingen lyssnar ju någonsin på mig så man måste ju ta sin förebild som alla andras rådgivare för tillfället.
Sophia talar från hjärtat och hon talar rakt in i mitt . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0