Maria äääger på kort :D

Fy fan vad jag älskar att vinna på kort, jag fattar seriöst inte hur jag kan ha blivit så jävla grym på det.
Liverpool är ett kortspel som har blivit ett familjespel, min pappa började spela det när han var typ 11 år och det finns fortfarande kvar i familjen och vi spelar det så fort tre mäniskor från släkten är samlade.

Så idag åkte vi ju hem till pappas tjej och spelade 2 gånger och gissa vem som vann båda gångerna ? Joo me of course, vilken överaskning va? Fick lite panik där i slutet, det var nära att Sussi vann men allt löste sig i slutet.
Jag tror inte att dom tycker om att spela kort med mig längre...:(

Vi kanske ska hem till farmor imorgon och spela kort igen och på torsdag ska pappa hem till min brorsa i rågsved och fixa ett par saker och vem vet, kanske kommer kortleken fram då också :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0