Sharkwater



Såg precis klart Sharkwater som är en sån galet fantastiks film.
Rod Stewart har verkligen lyckats och jag tror att alla som ser den här filmen kommer att bli påverkade.
Jag har alltid tyckt att hajar har varit fascinerande men jag har alltid varit lite you know rädd för dom, vem är inte?
Det är så jävla vidrigt vad dom gör mot hajarna, skär av fenorna och sen slänger tillbaka dom i havet så att dom kan blöda till döds på botten.
Det var lite hemskt faktiskt, jag grät faktiskt ett tag där under filmen, det var så jävla känslomässigt och man lider verkligen med hajarna.
PLUS att Rod Stewart är så JÄVLA snygg, seriöst det går ju inte ens att förestställa sig att en människa kan vara så snygg. Fantastik film


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0