baam chicka danaa.

Har kommit hem, Har varit nere hos pappa och sagt hej då eftersom han åker till thailand typ nu.
Sen så drog jag och sprang ett tag, har så jävla mycket saker i mitt huvud att det är allt som funkar.
Får komma ut och bara springa av alla tankar. Jävligt skönt. Älskar när man har sprungit ett tag och stannar och man är svettig och känner hur hela kroppen dunkar, grymt skönt. Jag vet, jag har en konstigt uppfattning om vad som är skönt:P
Nu ska jag fixa mig sen ner och handla nått att äta för jag är fett hungrig och min mamma är inte hemma i helgen så jag har ingen som kan laga mat åt mig, vilket suger.
Sen ska jag ta tag i disken som min mamma lämnade kvar, HAALLÅ vi har ett schema som människan inte följer! Det var min vecka att diska innan sportlovet ,vilket jag gjorde, sen var det sportlov sen den här veckan är det, gissa vilken tönt? Jo min kära moder, har hon diskat? nej ? hon dumpade det på mig och ANTOG att jag skulle diska....okej, hon antog rätt, står inte ut med disken.

Ska sätta igång redan nu för om jag inte skyndar mig så får jag aldrig se One tree hill som sedan är planen:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0