Back at home .

Hemma nu. Uppsatsten gick.....vad ska man säga liksom ? jag kanske kan få ett G...
Vem försöker jag lura ? det finns inte en chans att jag klarade det. Jag bara skrev massa ord som inte bildade ett skit. Vet inte ens vad det var jag skulle skriva om. Ajja man kommer ju i alla fall få sig ett gott skratt när man får se alla felen. Nu är det bara ett hinder kvar, tal, på onsdag, det kommer nästan att suga ännu mer. Om jag inte ens kan få mig förstod på papper, med tänketid, hur fan ska det gå är man måste prata ?
Ja, det kommer att gå åt helvete.

Anyway så har jag precis duschat och ska nu fixa mig och se om jag hinner äta en macka och lite varm choklad tillsamans med lite one tree hill. Sen ska jag snabbt som fan till unga örnar lokalen och ha gruppen. Hoppas att Hanna kommer idag, annars så kommer jag att dumpa ungarna och dra hem till OTH igen:D
Ja, det låter som en fantastico plan .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0