Back from nowhere

I'm baack :D
Känns fett konstigt att vara hemma, fast det gör det alltid när man kommer hem från örnboet.
Längtar tillbaka, där är man så långt borta från allmänheten och kan bara vara.
ÄLSKADE alla barnen, fy fan vad jag har skrattat, speciellt med en tjej, Stacy. Den tjejen är galen asså. Hon är typ 10 och fick mig att skratta HELA TIDEN.
Alla på hela lägret fick Amy Diamonds låt "thank you" på hjärnan bara för henne så under dom 3 sista dagarna gick alla runt och sjöng på den. Vi två gick också runt och sjöng "Oboy vilket vacker väder, solen skiner idag" fast med en annan dialekt, ni har säkert hört den allihopa. Hon var så hysteriskt rolig för vi gick runt och började sjunga den med olika slags röster och skrek och skrattade.
Seeen så en dag så försökte hon vara sur på mig, och det var faktiskt lite läskigt, men hon drev bara, tror jag.
Men efter typ 8 timmar så la hon ett brev på min kudde och jag svär när jag läste det så började jag fan nästan att gråta. Kolla

Förlåt att jag har varit dum mot dig jag tänkte inte göra om det här.
Tack gör armbandet Kram stacy.
Thank you for all...
Jag tror du kan resten<3

Ärligt, jag fick tårat i ögonen, hon är så gaaalet sött.
Sen så gjorde vi hela tiden så där när man pekar på sina ögon sen på henne" att man håller ett öga på varandra"
HEEEL TIDEN, och hennes blick är oslagbar säger jag bara.
Skön unge säger  jag bara. Kommer att sakna henne mest.
Vi kunde typ allt om varandra när veckan var slut. En annan tjej satt och frågade mig frågor medan Stacy svarade, hon hade rätt på alla och jag svarade på några om henne. I love her

Kommentarer
Postat av: GULDMEDALJ

Jag tror Maria har blivit kär.

Haha (:

2008-03-01 @ 16:44:33
URL: http://guldmedalj.blogg.se
Postat av: Maria

det tror Maria också

2008-03-01 @ 18:31:45
URL: http://aptitude.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0