det enda jag vill är att sova .

Hade den sämsta morgonen någonsin. Hade bestämt mig för att jag skulle sova idag, och det skulle jag fan göra.
Men tror du inte att min plan ska sabbas i alla fall? Det börjar med att min mamma kommer in vid halv 8 typ 10 gånger och ska hämta saker och börjar att prata med mig om några jävla hörlurar eller något? Sen så ska hon såklart smälla i dörren när hon går. försöker att somna om iaf men så plingar någon på dörren. Jag vägrade gå upp, men dom fortsatte att plinga typ 2 gånger till. Rörde mig inte ur fläcken. Nu kunde jag inte heller somna om men jag tvingade mig själv till att sova. När jag väl hade somnat om så ringer telefonen, då måste man gå upp och svara, då var det min kära far som inte ens hade något interessant att säga. Allt jag ville var att sova, fick jag göra det? nej ! Somnde efter ett tag i alla fall om och väcks sedan kl halv 3 av posten som kommer.
Är det ingen som har någon respekt för sovande människor? Jag antar inte .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0