Filmkväll med kusinen .

Efter styrelsemötet och gruppen som jag btq hade samtidigt, jävligt komplicerat måste jag säga, så gick jag hem till min kära kusin Sofia och vi tittade på you me and dupree.
Så jävla rolig, det är en av alla filmer som jag  har sett som jag verkligen har skrattat åt, den var så galet rolig asså.
Det tog mycket tänkade till at ta den filmen, Sofia ville att jag skulle se narnia, bara för att jag aldrig har sett den men hon ville själv inte se den för hon tycker inte om den, så varför ska jag se den?
Jag ville se 10 orsaker att hata dig, för jag ville gråta lite över Heath Ledger, men den ville inte hon  se, så jag fick låna den så att jag kan gråta ensam hemma istället.

image269

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0